Hey folks!

Mm ännu en härlig sovmorgon för klass ar2b! alla ligger väl fortfarande och sover antar jag. Alla utom lilla jag. Jag är som vanligt uppe med tuppen.

Tröttheten börjar ta över mitt liv. Jag är konstant trött och hängig och mina ögon skiner rött. Jag funderar att börja prioritera sömnen före facebook. Jag vet det låter vansinnigt, sömn före facebook, men seriöst min trötthet påverkar mina nkb studier negativt. Berätta gärna vad ni tycker att jag ska göra i kommentarsfältet!


Detta kallar jag konst! Kerstins mun med en touch av smulor


Kommentarer
Postat av: elvis

Linnea, hur kan du ens tänka en sån galen tanke som att ta sömn före facebook??? :S hört talas om kaffe? koffeintabletter? energidryck?

2011-05-10 @ 08:55:03
Postat av: dittt fan

låt mig gissa, gaia har tagit denna bild?

2011-05-17 @ 14:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0