BILDER

Fick just lite klagomål att jag hade för lite bilder på bloggen, så därför tänkte jag dela med mig av mina favoriter:


Denna bild är alldeles förtjusande! Den speglar verkligen allas olikheter och personligheter, Jag skrattar som en galet glad häst. Felicia, Johanna, Sofie, Siri och speciellt Alva ser ut som modeller. Gaia ser galen ut Kerstin är butter som alltid och Blondan, ja vad ska man säga lika charmig som vanligt?


En allmänt charmig bild på Lenny och Larry



Ett mysig släktfoto från självaste julafton
 


Och så slutligen min kanske absoluta favorit bild! Min underbara Kuse lydia läser tidningen en helt vanlig lördags kväll sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: buttran

HHEHEHEHHEHEHEHE ba LOLLLA rätt igenom



jag är nöjd ^_^

2011-05-05 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0