Skön sa du skön

Hej älskade läsare! hur är det med er? (har sett att det är ett vinnande koncept att skriva frågor till läsarna) svara gärna på frågan i kommentarsfältet.
Idag har jag haft en sådan där superdupermegafantastisktkul dag! Ja jag vet vad alla ni "haters" tänker nu, att jag skrev ett inlägg tidigare om hur depp jag var men alltså efter jag skrivit av mig på bloggen vände allt. Livet blev bara helt fantastiskt! Hela lunchen satt jag och höll på att dö av skratt för att mina vänner var så otroligt roliga, misstolkande och sa jag roliga? Alltås även om några john bauer(eller hur det stavas) fjårtizar satt och gav mig blickar så skrattade jag på. ojoj det var oerhört trevligt sen så hade jag musik och då blev det disco vill jag lova. Och tillslut avslutade jag dagen med lite teater vilket även var super!
oj nu kändes jag lite väl positiv jag kan dock meddela att sedan jag kom hem har verkligheten hunnit ifatt och jag måste göra läxa och gråta en skvätt.....  

Imorgon väntar en lång dag så jag laddar upp med att chatta med K-K-E-K-W ihihih you know who you are ;););););). nu ska jag snart sova för snart somnar jag hehe GODNATTISH KJAMIZzar


Kommentarer
Postat av: elvira nilsson

bara bra :) självdå? nu har jag lagt till denhär bloggen på bloglovin och jag lovar att kommentera varje inlägg.



mvh

Elvira AR2A

2011-01-27 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0