SAKER JAG OGILLAR!

nr.1 Det jag ogillar mest, nästintill hatar, är när folk på bussen INTE trycker på stopp knappen när dom ska av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag blir galen att dom inte fattar att man ska trycka på stoppknappen!!!!!!! dom måste gå fram till busschauffören och söger kan du stanna här farmme? TRÖGA MÄNNISKOR TRYCK PÅ STOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nr.2 När folk tjatar på mig. det räcker att in säger saker, ellerfårgar mig något en gång! när folk tjatar har jag lust att bara ställa mig i ett hörn gunga fram och tillbaka och skrika, slå huvudet in i väggen med mera med mera.....

nr.3 UF. jag tycker inte att jag behöver uttveckla det.

Nu har jag ju varit väldigt negativ i detta inlägg och därför tänkte jag avrunda med nåot jag gillar nämligen:
SARA<3<3<3<12345
Fina lilla sara så rolig och fridfull i sinnet.

Kommentarer
Postat av: sara

<3

2011-01-17 @ 09:39:08
Postat av: sara

ful bild

2011-01-17 @ 09:39:49
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

haha håller med de där med bussen :D !

2011-01-17 @ 09:55:14
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0