Raise your glass

alltså denna blogg blir bara större för var dag! den har nu haft ett besöksrekord på 15 läsare, jag är rörd och så himla kul! alltså mina läsare är så fina som kommenterar och peppar och sådär, jag älskare!! men för att ni ska få lära känna mig mer funderar jag på en såndär frågetsund, vad tror ni?!??!?! jag förstår att alla nu ba: shiet ja jag vill ställa frågor nu men jag uppdaterar senare så ett inlägg som heter "frågestund" som alla stora bloggare gör. men tänk ut några fina frågor och så ställer ni dom sen!!!

vill ännu en gång tacka för alla kommentarer det betyder<3 

Just nu ska jag städa mitt rum det ska bli awesome, sen ska jag äta det ska bli awesome, sne ska jag duscha det ska bli awesome. jag har en awesome dag helt enkelt.
Jag vill avsluta detta inlägg med att säga att vi alla borde skänka en tanke åt siri och felicia som både är hemma och är sjukaaaa/skadade


jag och mitt band Dj Brunan feat. gluttan n' Blondan

Kommentarer
Postat av: gluttan

har några frågor:

vilket är ditt favoritdjur?

vilken är din favoritfärg?

om du vann en miljon vad skulle du göra då?



knske kommer på fler frågor sen

mvh

2011-01-30 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0