Kajsa-Karin

Hej alla iviriga läsare! Jag har en mycket god nyhet idag. Denna blogg hade igår hela 12 st unika besökare fucking helt otroligt. jag visste att jag var stor men inte så stor! Kissie watch out för here I come.
Idag har jag hittills sovit, vaknat, klätt på mig, ätit och åkt buss med kajsa. Det sist nämnda var oerhört trevligt som alltid. Kajsa-Karin är en mycket bra bussåkarvän, jag kan inte önska mig en bättre partner att åka buss med. Våra samtals ämnen tar liksom aldrig slut vilket är mycket positivt.

Eftersom att jag inte har så mycket att skriva om utan egentligen bara bloggar för att jag känner mig skyldig att blogga så tänkte jag berätta hur min dag kommer att se ut:
Hål
Engelska
Hål
Lunch(MAT!)
Musik
MAT!
Teater
MAT!
Sova
Ungefär sådär ser min hektiska dag ut och jag känner mig grymt överbelastad med lektioner idag.

Bildbomb på två stycken fullt normala tösar 


 

Dom två sista bilderna skule bli hoppbilder men blev smått misslyckade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0