NyFiKeN

Svar på tal till vissa: Ni ska inte tro att ni känner mig bara för att ni läser den här bloggen! och till den andra som kommenterade FUCK YOU! jag är ju bara mänsklig klart man blir upprörd... det blir Kissie också......

men min favorit läsare NyFiKeN frågade:
vars kommer barn ifrån?
Svar: Mamman och pappan
sover månen när den inte syns?
Nej, eftersom det är dag då sover den inte alla sover på natten
och varför är du så awesome?
för att du ska ha nått att fråga om biatch... LOL^^ xD xP 
 
oj oj mkt provocerande(vet inte hur ordet stavas) inlägg, men jag vet att ni hatar att ni älskar mig ;;) terge blink på den!

PözZZz


Kommentarer
Postat av: NyFiKeN

Tack för svaren nu behöver jag inte undra längre!

2011-02-07 @ 14:42:18
Postat av: your nr.1 fan

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-03-10 @ 19:59:04
Postat av: kompis

men lame!!! tänker snart sluta gå in här varje dag för o se om något hänt för det händer ju ALDRIG

:@ = arhg

2011-04-04 @ 13:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0