HalliHallåLåtBollenLåtHögtiDetBlå

Tjohej!
Denna dag har varit en av dom bättre! Tidigare i veckan meddelades jag att jag fått ett sommarjobb som jag sökt. Lyckan var ju såklart total. Från och med måndagen efter vi fått sommarlov ska jag en månad framåt befinna mig på umedalen klockan sju varje morgon, och tjäna massor med stålar. Nu tänker ni, men hon sa ju att det var idag som var den bästa dagen, och ja kära vänner ni har rätt! För idag fick jag ett brev från självaste umeåkommun att jag fått feriejobb som gatumusikant. "Nej, attans" tänkte jag eftersom jag trodde att jag skulle jobba som trädgårdsarbetare då, men icket! hör och häpna jag hade tur för en gångs skull så gatumusikant arbetet var i augusti! ALLTSÅ KAMRATER SÅ HAR JAG NU TVÅ SOMMARJOBB!!!!!!!! HELT OTROLIGT!!!! gråter lite av lycka (och över att jag kommer missa hela sommarlovet och alla sovmorgnar).

Annars idag har jag spelat goldminer med min namne, och fikat och stenpluggat med kertan. kul. Sen åkte jag hem till min kära moder som lagade god mat så jag blev glad, sen nu så skriver jag samhälls, typ, lite. jag lovar kerten  

Jag efter ett soligt påsklov.


Kommentarer
Postat av: FÖRSTA KOMMENTAREN!!!

jätte snygg!

2011-04-28 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0