Var tog Fågeln vägen?

Hej alla trogna bloggläsare!

Jag har tagit en liten paus från mitt hårda arbete med svenskan. Jag blir helt svettig av alla referat jag ska skriva, börjar redan känna av lite träningsvärk i hjärnan... men det är bara att kämpa på!

Så nu kanske ni undrar hur är det för mig nu för tiden? jo då kan jag meddela att jag just nu genomgår en tuff period i mitt liv. Jag har nämligen fått ett infekterat skavsår efter att ha gått 1,5 mil med en blåsa på hälen..... men stark som jag försöker jag få livet att gåvidare än då (även fast jag själv inte kan gå.) Jag vet att många er läsare ser mig som en insperation källa och en förebild och det är jag väldigt stolt över! så att jag ska fortsätta skriva om hur jag tar mig igenom min tuffa vardag tror jag.


En sak till innan jag återgår till min svenska. ammi har fixat så att vi har olika kategorier så ni kan på så sätt se vem som skrivit inläggen.
jag och några läsare tihi.


Ps. vart tog fågeln vägen? Ds.


Kommentarer
Postat av: ANONYM!

så himla fult att redigera läsarna så dy ska se snyggare ut!

2010-03-29 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0