Trevligt!

Hejsan allihopen! idag har ar1b varit lediga eftersom att vi haft utvecklings samtal. oj så trevligt, super kul verkligen! Jag älskar när man sitter instängd i ett rum med en lärare och förälder och det blir en sån där härlig pinsam tystad!

Början av dagen spenderade jag med min favorit Felicia och ägnade oss åt allvarliga saker såsom att kommentera svenska arbeten och steka pannkakor. utomordentligt trevligt! man har alltid lika kul med den där finnurliga filuren. hon är en riktigt trevlig prick dne där Felicia.

sedan på eftermidagen medan jag väntade på att min buss skulle avgå från bussstationen tog jag en snabbis förbi rutan och köpte en plast jacka.

Ska man dela upp inlägget såhär i olika stycken eller? aja hur som helst har jag just gjort en egen bikini gå in och rösta på den här. är riktigt nöjd! mönstret föreställer min kusse Lydde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0