TACK AMMI93!

Jag vill bara säg hej igen till alla mina många läsare! jag förstår att ni är lite besvikna på min uptdatering på den senaste tiden, men jag har faktiskt en orsak till varför jag inte skrivit. Jag fick såkallad bloggtorka och sen när jag skulle börja skriva igen så glömde jag bort vårat lösenord! men tack vare min gamle vän petter så kunde jag logga in igen.
Men när jag loggade in märkte jag att våran bloggdesign inte riktigt såg ut som den en gång gjorde (pga Petterus) så jag tog saken i egna händer och bad Ewa Amanda Nilsson att fixa den åt oss, efetrsom att jag visste vilken otrolig talang hon är. Så jag har Ammi93 att tacka hon har gjort så att vår blogg ser ut som vilken annan storblogg som helst!
Här har vi henne. Mannen, myten legenden, Amanda!!!! och nej hon är inte grön egentligen bara jag som är så oooootroligt duktig på photoshop som fått det at se ut så!


Kommentarer
Postat av: Määndy

Haha, jag ser ut som Hulken...:O Jaja, glad att kunna hjälpa till! Men man avundas verkligen dina photoshop talanger.. haha (Y)

2010-03-27 @ 19:08:10
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0