J'aime le francais!

Nu sitter jag här på min älsakde franska! har längtat hit sen i fredags. Jag och fellan sitter här och talar franska med varandra och är allmänt duktiga elever.

jaha vad är nytt i mitt liv? ja det kan man fråga sig, skavsåret är det samma kanske lite ondare till och med!
men en sak är nytt jag har lärt mig alfabetet på tecken språk!helt otroligt, om jag får säga det själv så var jag en makalös talang på tackenspråk.

idag så hängde jag lite med coolingarna Elin, Sara och Julia. I had soo much fun! asså känns bra att man ibland kan hänga med dom lliiite koolare.
bara bara en glad tjej som heter Linnea


Kommentarer
Postat av: sara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad kul att du hade had soo much fun! det har man oftast med koolingarna! :D

2010-03-30 @ 16:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0